Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Body Scrub och sex

Publicerad 2006-01-19 00:39:21 i Sweets for my sweet,

Body

Jag bjuder på ännu ett stulet råd!
I första programmet av Sex inspectors fick killen råd om hur han skulle få mjuka händer. Underbart!
För visst gillar vi mjuka händer. Vi älskar mjuka, lena händer!
Han fick följa med till Body Shop och prova hur Body Scrub gör händerna mjuka. Fick tips om att använda handkräm ofta. Jag tänker alltid på sex inspectors när jag besöker Body Shop nu. Förlåt, men jag kan inte låta bli.

För jag älskar Body Shops produkter. Kommer alltid hem med en duschkräm när jag varit i stan. Body Scrub brukar jag inte använda. Men jag har köpt necessärer som innehåller små och helt ljuvligt söta förpackningar med Body Butter och dusckräm. Passar perfekt att ha i gymväskan. Där fanns det ju också små burkar med Body Scrub. Nu får jag väl testa.

Sen gäller det att få älsklingen att börja använda Body Scrub. Jag gissar nog att vissa älsklingar kommer att ha ett eller annat att säga om det tipset.
Body vadå scrub? Är du galen?

Min älskling behöver inte ta åt sig för han har så underbart mjuka händer.

Vete fan hur han bär sig åt.
Pyret, hur gör du?



Kommentarer

Postat av: Mr.D

Publicerad 2006-01-19 01:16:22

Att få mjuka händer är paradoxalt omanligt...jag har jättemjuka händer sen jag slutade träna och blev akademiker på heltid. Är "tvungen" att tvätta dem med 70% sprit när jag labbar. Nu när jag inte labbat på länge börjar knogarna att bli torra...Sprit är bra till mycket :)

Problemet med heltidsakademiker är att inte bara händerna blir mjuka och sladdriga utan att resten av kroppen efter ett tag blir likadan...

Ha kakan och äta den?

.D

Postat av: Darkangel svarar Mr.D

Publicerad 2006-01-19 01:31:17

Jamen jag älskar lukten av 70% sprit!
Jag spritade allt på jobbet. Även arbetskamraterna när dom var förkylda! Haha!
Tvättade tangentborden på labbet. Fy fan vad äckliga dom var!

Min chef hade samma fobi som jag har för att bli skitig om händerna. Han hade handskar på sig när han mekade med bilen. Vilket alla naturligtvis ansåg vara extremt omanligt.
Jag tyckte att det var helt självklart. Fan för att få motorolja under naglarna.:)
Han var KTH utbildad akademiker. Numera Herr professor, doktor, doktor... På KTH, förstås! Tillbaka till brottsplatsen. :)
Mycket manlig! Mums! Lite hårlös bara! Faktiskt jävligt mycket hårlös!

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-19 01:40:00

Använd kaffesump! Från bryggkaffet!
Ta en klick, helst när det är lite värme kvar, gnid in som det vore tvål, skölj i ljummet vatten!
Å dom blir jätte mjuka och lena!
(Mycke bra för hela kroppen, armbågar, fötter osv.)
Men använd med försiktighet i ansiktet, då gärna med några droppar olja,,, vilken olja som helst du har hemma, solros/majs/mat/oliv!

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-01-19 01:51:47

Jag får göra en vetenskaplig studie!
Är lite sugen på forskning nu!
Jämföra kaffesump med Bodyscrub!
Klegga in sig med kaffesump blir åtminstone billigare! :)

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-19 03:05:25

Inte bara billigare,,, FAN så mycke bättre, effektivare! Jag har provat i flera år!

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-01-19 03:09:24

Du måste vara mjuk och len som en persika då! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela