Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bra för sömnen?

Publicerad 2006-01-13 02:29:03 i Min hälsa,

Nu är det nog dags att försöka slappna av till Metallica igen.
Det är inte så lätt att göra avspänningsövningar när man lyssnar på Metallica men jag ska försöka.
Jag blev irriterad av all musik jag provade att lyssna på förra natten. Fanns inget som var riktigt bra.
Jag sover ju bra när det är våld på tvn så varför inte sova till Metallica. Jag kommer ihåg att jag sov gott när dom sände Gudfadern filmerna på tv!
Men så fort filmerna slutar så vaknar jag.
Det är irriterande!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-13 14:11:22

kan du inte iallafall försöka med sophie zelmani??

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 17:52:36

Re Anna:
Ja, det är en bra idé!
Fungerar nog bättre än Metallica. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela