Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dofter och färg ger många kyssar

Publicerad 2006-01-20 00:54:59 i Dagens,

satsuma

Mer shopping blev det sannerligen.

Body lotion från Body Shop med doften satsuma. Hade duschkrämen sedan förut så nu kan jag doftchocka omgivningen rejält.
Bäst att ha kortisontabletter med mig ifall någon i omgivningen får en anafylaktisk chock.
Det finns i hundens husapotek så det fixar jag lätt.

Rouge från Lancome i en färg som stämmer överens med min nya hårfärg.
Det här är inget man fuskar med!

Läppglans från Body Shop och Maybelline. Får aldrig för många sorter av läppglans.
Jag gillar verkligen läppglans.
En seriös studie ska nu utföras och sedan återkommer jag med tips om vilken sort som är bäst.
Jag undersöker följande parametrar: doft, smak, glans, hållbarhet, viskositet och kyssvänlighet.
Fan jag kan mäta pH också. Nu behöver jag nog använda mig av multivariatanalys för att det ska bli riktigt seriös forskning.
Eller också är jag totalt oseriös och testar endast kyssvänligheten. I så fall kommer resultatet i under kategorin sexfrågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela