Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hundbajs

Publicerad 2006-01-19 07:41:42 i Hunden Mumma,

lj1

Det blev bara en timmes dåsande framför tvn inatt.
När jag skulle somna på riktigt började Mumma snurra runt i rummet. När hon vill gå ut kl 6 då är det akut! Så på med morgonrocken och ut i kylan.
Jag som är så morgontrött vaknar omedelbart av hennes tassande i rummet.
Hon skäller aldrig. Eller krafsar på dörren. Hon bara snurrar runt lite försiktigt i sovrummet och då är jag uppe på fötter på två sekunder.
Nu sover Mumma gott men jag som ska till frisören tidigt sitter vid datorn och bränner bilder på CD. Ingen idé att sova en timme och känna sig som en nära döden upplevelse när klockradion går igång.


Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-19 19:23:39

"Mammagenen" som slår till mot mumma där antar jag.

Jag vaknade 10 minuter innan Mira fick sin första unge sist och jag vaknade av minsta lilla pip som ungarna gav i från sig .. men sen kan jag nog missa att vakna av annat. Eländes elände .. nu har jag sovit på dagen igen *muttrar*

*kram*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-01-19 21:19:50

Jag har nog "mammagener" ändå. Fast jag inte trodde det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela