Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag gillar stora...

Publicerad 2006-01-13 19:18:44 i Dagens,

Åh, vad jag har fyndat idag! Livsfarligt att släppa mig lös i affärer nu.
Nu skulle jag kunnat shoppa hur mycket som helst.

Jag hittade en snygg väska. Yes!
Nu kan jag lägga undan den lilla väskan jag köpte för ett tag sedan. Vilken miss jag gjorde då!
Jag kan inte ha en liten väska. Fick ju inte ens plats med mina mediciner.
Sminkgrejorna fick jag lämna hemma. Förstår ni? Vilken katastrof.
Mobiltelefonen fick jag trycka ner med våld för att den skulle få plats.
Den här är lite större och skitsnygg. Jag är riktig lycklig. Haha vad jag är barnslig!
Snart ska jag packa den nya väskan med mina prylar och slänga in den andra i garderoben.
Bort med den.
Jag ska inte ha små väskor till vardags.
Stora ska dom vara! Väskorna alltså!


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-14 09:08:27

Åh! Får man fråga vad du köpte för väska? Jag är också ute efter en stor. Det är så jobbigt att bära alla plugg grejer i påsar (man ser lätt ut som en baglady) fast det lutar mer och mer åt en hederlig fjällräven kånken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela