Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kick ass attitude

Publicerad 2006-01-15 20:03:08 i TV och DVD,

Nu när jag har promenerat så mycket ska jag titta extra mycket på tv ikväll. Har förtjänat det tycker jag.
Först ska jag se Djursjukhuset. Bara dom inte gräver så mycket i baken på djur idag.
Förra avsnittet innehöll väl mycket ”grävande journalistik”.
Annars älskar jag Djursjukhuset. Gråter floder när något av djuren har någon hemsk sjukdom.
Sen vill jag bara se lyckliga slut. Inga avlivningar och inget grävande. Please!

Sen ska jag se Commander in Chief som jag spelade in på video i går. Två avsnitt på raken utan reklamavbrott. Det blir mumma det!

Avslutar förstås med Dark angel. Det är en tjej med kick ass attitude!
Fast hon får aldrig något sex med sin stora kärlek, Logan. The story of my life!

Kommentarer

Postat av: Salina

Publicerad 2006-01-15 23:04:48

Visst är det mysigt att bänka sig framför TV:n när man spelat in sin favvisar och har flera avsnitt att kolla på. En underbar Söndag skulle jag kalla det. Själv har jag suttit och pimplat Latté med min vän på ett fik hela kvällen det har oxå ganska hög mysfaktor.

Kram Salina

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-16 00:53:49

Re Salina:
Det lät som om du hade en bra kväll!

För jag somnade framför tvn som vanligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela