Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lycklig och harmonisk med MP3

Publicerad 2006-01-26 19:28:28 i Dagens,

mp3
Nu är jag en lycklig och harmonisk människa. Äntligen!
Min nya MP3 spelare är laddad med musik och jag sitter här saligt leende.
Varför har jag inte tänkt på det här förut? Nästan lika bra som sex.
Fan det är lika bra som sex!
Det är bättre än sex! Nja, där överdrev jag kanske lite.
Men min MP3 spelare kommer att bli min trogna vän. Som finns där i nöd och lust. 
Ha! Ediets skrev en klok kommentar här!
Nu kommer världen att bli lyckligare.
Tack vare mig!

Frid och lycka!


Kommentarer

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-01-26 20:05:26

Musik och mat är ryysligt snarlika sex!! Vill du vara med i frågesport? Om du tittar in hos mig, är det ngr frågor som valsar runt i bloggvärlden just nu...

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-01-26 20:08:12

Kanske dags att skaffa en...

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-26 20:38:25

Vilken tur att jag inte behöver en mp3-spelare :-) Jag har min telefon med en gig minne i :-)

*kramen* lycka till ... men näää inte lika bra som sex .. inte ens i närheten ... tycker jag.

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-26 21:43:34

Bambi: Jag ska svara! :)

Gunnel: Du kommer att bli så lycklig! :)

MyyZz: Du klarar dig fint med din mobil! :)
Är det inte lika bra? Fan också! :(

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-26 22:54:43

Jo det är lycka,....men jag har en mobil med mp3, det kan vara en av de bästa investeringarna sen diskmaskinen!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-26 23:16:52

*S* ja vist är det underbart! Hoppas att det hjälper att somna! Det är det viktigaste! Mobiltelefon med MP3 är ok, men jag börjar tröttna på alla mobiltelefoner som kan "göra" så otroligt mkt. eftersom att man alltid måste kompromissa på batteriets standby tid mm. Så var nöjd med din nya fina MP3 spelare!
Och sov gott! *L*

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-26 23:42:53

Åh, jag är såå glad att du köpte din MP3! Nu kommer jorden bli en bättre plats. Tack vare DIG Darkangel! Och så ska du ju dessutom bli president snart oxå. Med mig som säkerhetschef, en synnerligen vinnande kombination :) Satsa på att bli världspresident. Varför nöja sig med lite när man kan ta allt?!

Peace!

Postat av: Danne

Publicerad 2006-01-27 09:14:28

En grym låt när man vandrar omkring i solen är ofta bättre än sex!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-27 09:24:52

Förlåt snälla gumsgums .. jag borde givetvis inte ha tagit dig ur din villfarelse om sex/musik ;-)

*storakramen*

Postat av: moni

Publicerad 2006-01-27 15:41:05

Hm, jag VISSTE det! Jag måset skaffa en oxå. NU!

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-28 18:28:28

Anna: En diskmaskin vill jag också ha! Fan det blir dyrt det här. :)

Mocca: Hittils har det fungerat bra! För jag är så utmattad av alla prylar jag omger mig med! :)
Jag kunde ju inte byta ut min fullt fungerande telefon. Även om jag hatar den.

Ediets: Ja, världspresident vill jag bli! :)
Då blir du världspresidentsäkerhetschef... Puh, vilket konstigt ord!

Danne: En Mp3 spelare kan användas till mycket. :)
Om man tror att sexet ska bli tråkigt så kan ju musiken muntra upp!

MyyZz: jag tror fortfarande att det är lika bra som sex. :)
För jag har ju aldrixg sex så...

moni: Det kommer att göra ditt liv fulländat! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela