Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Måndag hela veckan

Publicerad 2006-01-23 21:45:23 i TV och DVD,

Hur mycket tv som helst på måndagar. My god! Jag vet inte vad jag ska välja så därför tittar jag inte på något. Men jag spelar ju naturligtvis in programmen. Jamen, vad trodde ni annars?
Har inte sett avsnitt 3 och 4 av Commander in Chief, vilket borde ge en ledtråd om att jag inte är helt galen i serien. Men man vet aldrig. Serien kan bli enormt bra eller också bryter jag benet och blir liggande där framför tvn utan något att titta på.
Förra veckan spelade jag in Medium. Kände mig mycket nöjd med att jag kom ihåg. Sen när jag ska se avsnittet hittar jag det inte. Letar desperat genom tre videoband men nada. Fan! Den serien gillar jag.

Förresten köper jag både Expressen och Aftonbladet utan att hinna läsa båda tidningarna. Vilket också borde ge en hint om att jag inte är så intresserad. Men, men… Tänk om jag missar något.

Vita huset sänds senare ikväll. Nja, jo men den serien är väl bra. Måste nog spela in den också. Fast är det inte lite väl tjatigt. Men, men… Tänk om jag missar något.

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-23 22:09:25

Haha känner igen det den där våndan. Inspelade serier som ligger, nya avsnitt som kommer. Det har också fått mig att inse att om jag inte tittar på dom inspelade avsnitten... så var det nog inte så bra iaf...

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-01-23 22:52:34

Egentligen helt meningslöst. :)
Jag hade Saltön liggande en evighet innan jag insåg att jag knappast skulle se serien. Vilket förmodligen var en miss. Fan.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela