Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Min simultankapacitet är stor!

Publicerad 2006-01-28 23:42:43 i TV och DVD,

Nu ska jag avsluta kvällen genom att varva ner.
Det är viktigt att varva ner ordentligt på kvällen. Det blir lättare att somna då, säger experterna.

Jag börjar med att läsa Fitness Magazine och äta lite hallon och glass. Jag vill verkligen ha en snygg rumpa så jag ska läsa ordentligt.

Senare tittar jag på en gammal serie på dvd.

Murder one

Murder one heter den serien. Åtalad för mord är den svenska titeln.
Serien gjordes av Steven Boscho redan 1995.
Hur kul som helst att se glasögon och frisyrer på några av dom kvinnliga skådespelarna.
My god vilka stora glasögon den kvinnliga åklagaren har.
Titta på bilden!
Grasso
Barbara Bosson och Daniel Benzali.

Sen vill jag läsa min nya bok Blocket av Karin Wahlberg. Kriminalroman i sjukhusmiljö. Det kan bli riktigt bra.
Men jag vill inte släppa ifrån mig min nya MP3 spelare.
Alltså ska jag lyssna på musik hela tiden samtidigt som jag läser Magazine Fitness, äter hallon och glass, tittar på tv och läser deckare.
Ska försöka blogga lite också för jag har några utmaningar som jag inte hunnit med.

Det här är överkursen i att varva ner!

Kommentarer

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-29 09:32:02

Jag är grymt imponerad av din simultankapacitet! :)Det lovar gott inför din karriär som president. Samtidigt som du fattar avgörande beslut för att åstadkomma världsfred och stoppa fågelinfluensan, kommer du ju att kunna kolla på schyssta dvd-rullar och käka semlor OCH på samma gång få en vältränad kropp, eftersom du lusläser Fitness Magazine! Det ska bli ett nöje att få arbeta med dig!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-01-29 11:17:19

Haha...hallon och GLASS...är det början till en fin rumpa.
Du är rolig du :O)

Postat av: moni

Publicerad 2006-01-29 11:23:21

Hallo! Jag har utamanat dig på min blogg!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-29 12:14:09

Jag bara undrar .. vad gör du när du INTE varvar ner? ;-)

*kramen* hoppas du fick sova.

Postat av: Mr.D

Publicerad 2006-01-29 13:04:53

Åklagaren ser ju ut som Dustin Hoffman i "Totsie" och den är ju 80-tal...hon kan inte vinna många mål...:P

.D

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-01-29 15:14:26

Med din takt skulle jag inte kunna somna på kvällen! Jo nu när du ändå på G, kan du väl svara på utmaningen du fått av ALLA? fem ovanor/egenheter? *ler*

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-29 19:09:48

Ediets: En president måste nog kunna allt det här. :)

Gunnel: Ja men visst är det början eller...
:)

moni: okej! :) ska kolla!

MyyZz: Jag sover gott med min MP3 spelare nu!:)

Mr.D: Dom tyckte nog att hon såg mycket cool ut! :)

Anne-Maj: Jag slöar med utmaningarna! :)

Postat av: Random

Publicerad 2006-01-29 21:12:18

Har du varvat ner färdigt snart?
Min bil fryser.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela