Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Motvind

Publicerad 2006-01-25 13:26:59 i Dagens,

Jag har glömt att äta idag. Dags att jag åtgärdar det.
Får bli lunch direkt på favoritfiket!

Mumma har fått lite ris idag. Får se hur hon mår av det.

Jag ska handla. Fy fan för att handla. Jag hatar det. Trista mat som ska släpas hem varje vecka.
Tungt är det också. Dessutom blåser det ute idag. Jag får nog motvind när jag går promenaden.
Motvind och uppförsbacke. Synd om mig idag!
Oj, vad det är synd om mig.
En semla till lunch kanske kan pigga upp? Eller vad tror ni?

Nu hostar hunden. Mår hon illa nu? Fan!

Kommentarer

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-25 14:21:12

Jag tycker oxå synd om mig själv dag :( Men om vi tycker synd om varandra så kanske det känns bättre för båda?

Jag skickar över en hink med empati till dig här - varsego, stackars lilla Darkangel!

Och du, satsa på semlan! Jag valde bort den i nån onödig släng av hälsotänkande förut. För att istället satsa på två påsar chips! Ibland är jag korkad...

Postat av: Random

Publicerad 2006-01-25 14:37:47

Sockerärtor är gott annars.

Hoppas hunden kryar på sig snart.

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-01-25 18:28:33

Inte spydde hon väl...stackars hund.
Vissa dagar är jobbiga...då är det bra att det finns semlor tycker vissa :O)

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2006-01-25 19:23:40

Tack för hinken med empati!:)

Jag borde ha köpt en semla. Men åt nån nyttig pastasallad istället. Och nyttig middag när jag kom hem.

Nu sitter jag och äter godis!
Dumt!

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-01-25 19:24:45

Tack för tipset!
Hunden mår bra nu!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-01-25 19:26:44

Nej, hon hostade bara. Men jag blir stressad av det. Ibland nyser hon.
Fan! Inte bli mer sjuk nu!

Jag ångrar att jag inte köpte en semla.
Fan igen!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-26 19:45:51

Semlor gör dagen alla dagar .. :-) Det är gott och så mår man för tillfället bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela