Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

På jakt med kameran

Publicerad 2006-01-02 00:03:14 i Dagens,

rå1

Jag var så glad att jag hade kameran med mig den här dagen.
Äntligen något fint som jag kan ta en bild på. Haha! Fint!? Ser ni vad det är? Förutom en snöig väg?
Nej, det måste man nog ha mycket fantasi för att se.

Men det är faktiskt tre rådjur som står där mitt på vägen. Dom syns inte på bild men var väldigt söta. Jag blir så lycklig när jag ser att vi har rådjur som överlevt slakten, förlåt jakten i skogen. Mumma blev också lycklig. När hon skällde så försvann rådjuren in i skogen. Men dom var fina!

Nu ligger min sötaste lilla Mumma och sover. Hon pratar lite för sig själv. Antar att hon drömmer om hundpojkar. Hon hittade en söt hundpojke på promenaden idag. Jag fick hämta henne och förklara att nej vovven, vi ska inte ha några valpar nu. Mumma hittar pojkar överallt.

Nu ska jag se Dark angel på tv.


Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-02 00:07:00

Rådjuren syns ju tydligt! *himmlar med ögona och visslar*
Men va fasiken,,, Gå en kurs hos Mumma då! (Det där med pojkar.)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 00:15:13

Re rita:
Haha!

Ja, kanske Mumma kan ha en kurs i hur man hittar pojkar. Bara snälla pojkar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela