Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Pilla med batterier

Publicerad 2006-01-15 19:39:47 i Träning,

Jag har gått 6.8 km idag. Det tog 1 timme och 15 minuter.
Nu kan jag skriva in det i Viktklubben Sen kan jag jämföra hur många kalorier dom säger att jag har förbrukat och hur många kalorier stegräknaren anger.
Sen kan jag bestämma hur mycket godis jag kan äta ikväll.
Verkar jag besatt? Nejdå, jag är bara road av statistik. Tabeller. Att skriva dagbok.

Min nya stegräknare har fungerat i två dagar nu.
Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: köp aldrig Techtrails stegräknare.
Dom går bara sönder. Batterierna håller för kort tid. Det är ett elände att byta batterier.
Vilket jävla pillande.
Man ser knappt vad det står på displayen.
Men dom visar bra statistik. Antalet kilometer brukar stämma riktigt bra.

Jag fick en ny stegräknare med radio som kompensation för att den förra gick sönder direkt.
Radion har ett ljud som är grymt högt. Det gör faktiskt ont i öronen. Volymen går inte att sänka tillräckligt mycket.
Köp aldrig Techtrails stegräknare.
Lyssna på mig nu!

Kommentarer

Postat av: Den tjocke konsulten

Publicerad 2006-01-16 23:10:13

Köp Garmins löpar-GPS Forerunner istället, laddningsbart batteri, håller i 12h, mäter alltid rätt!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-17 00:30:53

Nu blir jag nyfiken!
Prylgalen som jag är. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela