Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Prinsessan myser

Publicerad 2006-01-21 02:11:10 i Hunden Mumma,

m1

Snön yr och det har visst varit trafikkaos inne i stan.
Jag höll mig hemma idag med min stackars hund som bara skiter och skiter. Vi har nyss varit ute igen. Kämpade oss genom snödrivor för att komma till hennes favorittoa under ett träd. Men jag förstår henne. Vem vill sitta ute och uträtta sina behov var som helst? I den här stormen? Inte jag.
Men nu sover min prinsessa lugnt igen. Nytvättad och fin!
Jag tror att resten av natten blir lugn.
Hon sover så sött i sin hundsäng precis bredvid mig. När jag flyttar mig till sovrummet följer hon med och lägger sig i sin andra hundsäng. Hon vill vara nära mig. Det är tryggt att ha sin matte nära. Även om hon gärna spelar lite cool för att sätta matte på plats så är det ingen tvekan om att jag är tryggheten för henne. När hon blir lite sjuk blir behovet att vara nära mig extra stort.
Min Mumma!


Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2006-01-21 07:33:51

Stackars lilla vovven.
Jag förstår honom

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-21 21:21:58

Ååh... en alldeles underbar liten hundgrisnos... jag älskar deras nosar.

Och hela hunden!

Stackars Mumma som har magsjuka... det är inte kul för varken djur eller människor. Utrota magsjukan tycker jag.

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-21 21:30:45

Söt, sötare, sötast!

Har svält henne idag.
Mumma fick hälsofil som hon inte gillade. Är lite sur på mig nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela