Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Salig av väteperoxid!

Publicerad 2006-01-19 17:20:57 i Dagens,

H2O2

Ny strategi hos frisören.  Intresseklubben kan börja anteckna nu!
Vanliga köret är slingor för att döda håret och sedan toning för att få färg. Toningen försvinner ur håret hur snabbt som helst.
Nu slog frisörerna sina kloka huvuden ihop och färgexperten tillkallades. Det blev istället färgning av håret med färgen 6KG och 6 % väteperoxid. Eller väääte som frisören säger. Sen blektes slingor och när den proceduren var klar så tonades håret med toningen 6KG.
Visst är det här intressant?!
Så klippning då förstås.

Jag funderar på hur jag själv ska kunna ta en bild på håret bakifrån. För det är ju så snyggt i nacken.
Snart kommer jag att lägga mig och platta till alltihop.

Frisörerna och färgexperten jublade över det lyckade resultatet.
Andra kunder applåderade. Nej, det gjorde dom inte. Nu ljög jag.

Själv känner jag mig lika belåten som efter sex med multipla orgasmer.
Jag går omkring med ett saligt leende på läpparna.

Kommentarer

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-19 17:52:27

Ahhh, det kanske är dags att ringa till frissan igen! Jag vill oxå känna mig lika belåten som efter sex med multipla orgasmer :)

*blädder, blädder i telefonkatalogen*

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2006-01-19 18:24:01

Yes! Yes! Yes!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela