Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sex Inspectors

Publicerad 2006-01-18 00:40:57 i Sweets for my sweet,

Nu tänkte jag skriva om programmet Sex Inspectors men jag missade allt utom slutet.
Säkert ingen större förlust men jag är lite intresserad av sex i tv.
Inte porrfilm. Inget fel med en bra p-rulle men det var inte det jag tänkte på.
Jag funderar på varför ingen tv kanal gör ett bra sexprogram utan värmekameror och hysteriskt fnitter hela tiden.
I tidningarna har det funnits sexspalter sen evigheter tillbaka. Jag gillar Katerina Janouch som tålmodigt svarar på frågor varje dag i Expressen.
Det är dom vanliga frågorna som får mig att läsa.
De frågor som handlar om att ”jag vill ha sex med tre illrar i en garderob iklädd dykardräkt. Är jag normal?” är inte så intressanta som det vardagliga.

Osäkerheten hos alla unga som ställer samma frågor som jag själv ställde mig när jag var ung t.ex. Duger jag? Är jag för dålig i sängen? För oerfaren? Ja, hur ska man kunna bli erfaren utan träning. Frågorna från killar om storleken har betydelse. Dom mäter och jämför. Ja, men kort och tjock är väl bra?

Det handlar ofta om osäkerhet. Kunskapen om hur den egna kroppen fungerar är fortfarande skrämmande dålig trots sexundervisningen i skolan.
Vad pratar man om på sexkunskapen i skolan egentligen?

Kommentarer

Postat av: Mr.D

Publicerad 2006-01-19 01:18:27

De pratar säkert om samma sak som de gjorde för i tiden...det är bara det att kidsen sms-flirtar istället för att lyssna :P

.D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela