Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sex på fredag?

Publicerad 2006-01-13 11:05:21 i Sweets for my sweet,

Vaknade klockan 9 idag och var så pigg att jag funderar om jag är sjuk. Nej, det är jag inte.
Det är skönt att vakna utvilad. Efter tre timmars sömn. För jag somnade klockan sex i morse.
Men nu är det fredag så jag får kollapsa i soffan ikväll.

Om inte Pyret ringer och vill ha sex förstås. Sex i bilen, Pyret? My god vad härligt!
Då kommer jag att vara pigg och glad som en solstråle.
Jaja, man kan väl få drömma!
Vad drömmer ni om idag?

Kommentarer

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-13 12:30:02

Drömma måste man, jag är en drömmare av stora mått :)

Idag drömmer jag nog om samma sak som dig. Ja, inte bokstavligt förstås, inte om Pyret :), men BD skulle gärna få ringa och föreslå en sexdejt :P

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 17:44:24

Re ediets:
Ja visst låter det som en bra fredag. Sexfredag!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-13 17:56:59

mmmm, man kanske skulle köra förförar stilen ikväll he he.... blev lite sugen jag med *s*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 18:17:31

Re Anna:
Ja, kör hårt du! :)
jag tycker att det är en härlig tanke att ha en sexfredag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela