Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sexfredag eller CSI?

Publicerad 2006-01-14 01:13:33 i Sweets for my sweet,

Här sitter jag och vill ha en sexfredag.
Då ringer Honey och låter lätt konstig på rösten. Jag lyssnar och funderar på om han sluddrar.
När han ställer samma fråga två gånger då förstår jag. Så jag frågar om han är full.
Nejdå svarar han, jag har bara druckit en öl.
En öl? Ha! Mycket whisky och många öl skulle jag gissa.
Jag är inte intresserad av fylla. Jag är allergisk mot fulla män. Been there done that. Har fått nog. Vill inte mer. Så jag blir lätt sur.
Då undrar Honey varför jag är sur.
Ja, vad fan är jag sur för? För att min sexfredag blir inställd? För att han sitter hemma och dricker?

Fulla män är inte till någon större nytta i sängen.
Viljan ökar men förmågan minskar, är väl en bra sammanfattning.
Sen kan man förstås ligga och lyssna på snarkningar hela natten. Det var inte det jag hade tänkt mig ikväll.
Hatar kyssar som smakar cigarettrök och unken ölfylla. Avskyr fyllpratet. Är trött på humörpendlingarna.
Det kan man klara av på telefon. Så är det lätt att lägga på luren när det blir för tjatigt.
Men vad gör man när personen ligger i sängen och fyllpratar?
Kväver honom med kudden? Lite drastiskt kanske.
Men fan vet om jag inte skulle ha gjort det i natt.
Nu blir det CSI istället!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2006-01-14 10:57:32

Haha, roligt inlägg!!
Fredag=SEX. Som uppgjort!!

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-01-14 11:24:47

CSI som kompensation för sex, det var intressant...

Postat av: Fralle:

Publicerad 2006-01-14 11:45:25

Fast CSI är jävligt bra....close to sex =)
I vissa fall!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-14 12:42:10

Sanna: Ja, visst ska man väl ha sex på fredag!
Det blev inget för mig. Hoppas det funkade bättre för dig!
Det blev våld på tvn i stället! :)

flasknosen: Jag gillar CSI så det fick bli det näst bästa efter sex.
Våld, mord och blod ska jag se på tv. :)

Fralle: CSI är grymt bra!
Jag är ju på kanonhumör idag. Hade jag fått sex hade jag väl varit på ... ännu bättre humör!!!
Men jag nöjde mig med det näst bästa. :)
Vad ska man göra?

Postat av: milda

Publicerad 2006-01-14 14:38:53

"Bra sås reder sig själv" menar du?? ;o)

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-01-16 16:36:22

För att tydliggöra mig bara: Jag GILLAR verkligen CSI, därav nyfikenheten inför ytterligare eventuella trevliga användningsområden...

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-01-17 10:18:16

Det där blev ju ännu mer fel... Jag ska inte skriva fler idiotskämt, hedersord.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela