Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Snälla pojkar

Publicerad 2006-01-02 02:14:49 i Sweets for my sweet,

Jag får höra om Mumma kan ha en kurs. I hur man träffar trevliga pojkar.
Inga störda dysfunktionella egotrippade män som inte ens kan köpa en jävla julklapp.
Det där med julklappen stör mig. Jag vill ha en fucking jävla julklapp!
Jag vill inte höra att: du får inte någon julklapp av mig.
Snälla män köper julklappar.

Jag gillar snälla och omtänksamma män!
Att vara snäll har varit underskattat.
Det kanske ändras det här året. Vi kanske kommer att bry oss om varandra år 2006.
Vad tror ni?


Update!
Jag fick fina julklappar från alla som betyder någonting.
Ja, utom från just...
Det handlar inte om pengar, utan om omtanken. Att någon bryr sig.
Är det kul när någon ringer och säger att: "mig får du ingen julklapp av. Jag har inte köpt någon till dig."
Det tycker inte jag!
Hade han inte sagt något hade jag nog inte tänkt så mycket på det.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2006-01-02 02:26:15

Män som inte köper julklappar är ingenting att ha. Inte för julklappens skull utan för bristen på omtänksamhet. År 2006 får vi se till att leta efter män som bryr sig om.. Mumma kan säkert hjälpa till :-)

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-02 02:32:05

Fanns det inte nått hundkoppel med, "min matte är singel"???

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 02:36:13

Re My:
Ja, det är bristen på omtänksamhet som saknas!
Du har helt rätt!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 02:36:53

Re rita:
Det finns ju en röd halsduk med den texten. Jag får nog köpa den! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-02 03:54:08

Jo så ska killar vara.....snälla och omtänksamma

Jag tänker genast på ambulanskillen. wonder why. ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-02 08:39:20

Snäll är väl den mest underskattade egenskapen av alla. Gillar i den här ta-för-dig-och-trampa-på-alla-som-kommer-i-vägen-mentaliteten som verkar florera överallt. Fast det sorgliga är väl att de snälla är de som får ta all skit också...

Postat av: Gloom

Publicerad 2006-01-02 10:49:59

Män som köper julklappar är inte snälla och omtänksamma, de bara fjäskar...

Postat av: Frallan

Publicerad 2006-01-02 11:02:52

Fan, jag hatar när man vet vad man ska skriva och någon hinner före.Damn you Gloom. Han kanske inte hade råd med en julklapp, han som jag kanske skulle till tandläkaren nästa vecka och blir plågad till dödas för en olidlig summa! Vem vet??

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 12:55:17

Re Anna:
Ambulanskillen! :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 12:56:09

Re Anna:
Får dom ta mycket skit?
Ja, kanske. :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 12:57:16

Re Gloom:
Fjäskar?
Nej, visar lite känslor. I det här fallet.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 13:00:07

Re Frallan:
Han har råd. Saknas inga pengar där.
Jag vet. Och han vet.

Tandläkare är inte kul.:(

Postat av: Elisabet

Publicerad 2006-01-02 17:08:38

Ambulansmän är underbara. Vi har dom som kunder på affären; dom kommer in och köper frukostbröd. Snälla. Gulliga.
Försök att hitta en sån.
Och det är inte priset som räknas, det är tanken bakom. Av mitt ex fick jag en jul världens julklapp: ett presentkort som han gjort själv,utformad som en kupong .., med hårborstning en halvtimme .., klia på ryggen 15 minuter ., massage ..., allt sånt. Vilken superjulklapp!!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-02 18:38:55

puckokarl .. !!!!!

Xet köpte en jättejättefin kattmugg till mig och en bok som han visste att jag skulle tycka om (som jag hade läst)

Men inte min MrSex inte .. puckokarl han oxo :-)

Tjing ... det finns snälla män har jag hört:-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 20:35:08

Re Elisabet:
Ja, en ambulansman! En sån vill jag gärna ha.
Det är nog därför jag tycker att Anna och hennes ambulanskille verkar så söta för att jag egentligen vill ha en själv. :)

Vilken helt ljuvlig present du fick av ditt ex!
Precis så är det. Det är tanken bakom som räknas mest.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 20:36:54

Re MyyZz:
Ditt ex har också kläm på det här med julklappar! :)
Gulligt!

Postat av: anita

Publicerad 2006-01-06 06:36:58

Tandläkare o andra läkare är livsfarliga!!! Poliser är nallebjörnar :) åhh jag vill ha honom, bara ja hann gå fram till honom på stan...hmmmmmmmm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela