Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Snöstorm och partiledardebatt

Publicerad 2006-01-18 11:35:17 i Politik,

Snöstorm ute. Partiledardebatt i Riksdagen, direktsänd i tv. Med en så underbar inledning av dagen behöver jag inget annat. Jag får njuta av att se våra partiledare kicka igång valrörelsen.
Nu börjar det! Visst är det underbart! Haha! Jag var lite ironisk där.
När valrörelsen är slut och vi står där och ska rösta kommer jag att vara spytrött på politik.
Men jag missade delar av debatten och fick inte njuta av HSB och Modde Fredde när dom gav järnet.
Det är väl ändå det som är det roliga.
När går reprisen?
Nu är det en lite avslagen debatt mellan tråkpartiledarna. Gäsp!


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-18 21:14:46

Ja, när går reprisen? Jag missade början och sen var jag tvungen att springa till bussen. Partiledardebatter är underskattade nöjen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela