Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sömn och äppelmos

Publicerad 2006-01-22 12:02:10 i Min hälsa,

Nu fick jag äntligen sova en hel natt. Förstod inte riktigt vad som hände.
Pang! Där sov jag som klubbad av en gris igen.
Flera av mina vänner… Nja, förresten så många vänner har jag inte. Nu skröt jag. Haha!
Min kompis brukar klaga när hon inte får sova bra en natt. Inget fungerar dagen efter. Hjärnan känns som utskitet äppelmos. Jaja, tänker jag. Här klagar du på en natts dålig sömn. Kom tillbaka efter 10 års dålig sömn. Då kan du börja klaga. Men allvarligt talat så är det en gudagåva att ha en bra nattsömn. Jag är bara avundsjuk!

Vad ska jag hitta på idag då?
Gå en promenad som omväxling? Mitt liv är i sanning omväxlande.
Varje dag väljer jag mellan att gå en promenad med hunden… eller att gå en promenad med hunden.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2006-01-22 13:04:21

Ha ha, ja vissa vet inte vad dom pratar om eller hur? Och visst är man fruktansvärt avundsjuk? ;=)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-01-22 13:11:35

Ja dom gnäller över att dom missat en timmes sömn!
Men jag är nog riktigt avudsjuk! :)

Postat av: Darkangel svarar Nina

Publicerad 2006-01-22 13:13:24

Jag menar att jag svarar Nina. :)
Fan vad jag slarvar ofta nu. :(

Så går det när man har bråttom.
För nu är det dags för hundpromenad!:)

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-22 15:43:44

Utskitet äppelmos?

Varför säger en del "utskitet äppelmos"? Är det värre än något annat utskitet?

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-22 16:04:08

Vissa uttryck bara sitter där i huvudet. :)
Vete fan varför.

Men det finns väl någon förklaring.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela