Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Trivselspridare...?

Publicerad 2006-01-11 01:05:40 i Dagens,

Jag har varit ovanligt pigg idag. Undrar om det beror på vädret? Det var mulet ute idag.
Jag tål nog inte solen.
Ska jag ha mulna, gråtrista dagar för att trivas?
Nej, det var förmodligen en ren tillfällighet.
Jag blir bara så förvånad av att helt plötsligt känna mig på så ovanligt bra humör. Direkt på morgonen. Idag har ingen lyckats förstöra mitt goda humör.
Har varit en riktig trivselspridare hela dagen.
Trivselspridare? Finns det ordet ens? Dyngspridare brukar bönderna använda på åkrarna men trivselspridare…?

Kommentarer

Postat av: anita

Publicerad 2006-01-11 01:58:31

Nu finns ordet :) du uppfann den

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-11 17:04:13

åååå kom hit och sprid lite trivsel .. jag behöver det akut .. j*vlaranamma va denna dagen är ickebra tycker jag :-(

Jag uppfinner oxo massa ord .. ibland .. .-)

tjing

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-11 19:21:25

anita
MyyZz
Igår spred jag trivsel överallt!
Idag? Nä, ingen trivselspridare alls. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela