Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tulpaner och tuggpinnar

Publicerad 2006-01-13 11:10:26 i Dagens,

Är nog laddad för att jag ska åka och shoppa lite.
Grannen behöver skjuts till stan och då ska jag passa på att köpa några kul saker.
Ingen idé att köpa kläder. Då behöver jag mer tid på mig.
Men några myslampor, nagellack, duschcreme, blommor och ljuslyktor står på köplistan.
Värmeljus också. Fan jag ska ju till IKEA. Måste köpa värmeljus där!
Tuggpinnar till Mumma.

Tulpaner vill jag också ha. Har ni sett att dom säljer tulpaner nu?
Jag älskar tulpaner! Åh, det måste jag ha.

Batterier till stegräknaren får jag inte glömma.

Jag känner mig helt köpgalen idag. Inte undra på att jag vaknar och känner mig som en solstråle!

Jag ska vara en glädjespridare idag också!

Kommentarer

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-13 18:24:03

Ååååh, jag skulle ha vart till Ikea jag med. Såg på internet-Ikea att det fanns så fina små ljuslyktor som jag vill ha.

Hundmat behöver jag också... till Bortbytingen. Då måste jag till Granngården, för det är bara där den maten finns att köpa i stora säckar. Och med stor hund behöver man stora säckar.

Kanske kan det bli en tur i morgon...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela