Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Utmaningen

Publicerad 2006-01-29 21:14:17 i Lite av varje,

Utmaningen har jag fått från flera bloggare.
Det var väldigt svårt klämma fram ett svar. Jag har skrivit om i princip allt utom att skriva om mina fem ovanor. Men nu är det dags.

Reglerna: Gör en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och utmana sedan fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Jag älskar att skriva planeringslistor. Det är praktiskt ibland. Men när det tar så lång tid att skriva alla planeringslistor att jag inte hinner göra det jag planerat är det aningen absurt.

2. Är alldeles för intresserad av mediciner för att det ska vara hälsosamt. Läser allt om mediciner jag inte ens använder. Är som en vandrande FASS.

3. Har för lite tålamod. Önskar att jag kunde ge människor i min omgivning en elchock när dom, enligt min mening, är för sega med att reagera.

4. Anser att jag är i stort sett perfekt. Därför känns det orimligt svårt att skriva om fem konstiga egenheter. Jag ger upp nu!   

5. Bryter alltid kedjebrev. Även om jag svarat nu så tog det orimligt lång tid.

Jag är nog sist med att svara nu.
Men om någon inte har svarat så kasta er över utmaningen!

Kommentarer

Postat av: Random

Publicerad 2006-01-29 21:34:03

Hej du där, vad är en FASS?
Jag vet inte ett någe om meduciner. Upplys mig nu. Jag har nog inte lärt mig ett endaste dugg hittills idag.

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-01-29 21:56:49

Jag bryter också kedjebrev:-)

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-30 06:55:16

tänk, då är vi likadana! nästintill perfekta alltså ;)

Postat av: Li

Publicerad 2006-01-30 12:22:44

Jag har också för lite tålamod. Hatar när folk är lata och sega och allmänt ineffektiva. Blir väldigt irriterad när någon går långsamt framför mig och tar upp all plats så att jag inte kan gå förbi. Eller när jag säger åt pojkvännen att torka disken och han sitter kvar vid datorn en stund.
Oj, nu lät jag väldigt elak och bitsk...

Jag har förresten läst igenom nån slags FASS på engelska. För nöjes skull...

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-30 21:18:20

Random: En FASS är ju som jag. Fast den vandrar inte. :) Men om man ger FASS elchocker kanske den börjar vandra.
Nej, jag skulle visst bygga ett garage. Ska kolla FASS för att se vilka mediciner som underlättar garagebyggande.

Anne-Maj: Det låter hälsosamt! :)

Anna: Ja visst är vi näst intill perfekta! :)
Det kan inte hjälpas men så är det!

Li: Jag kan rekommendera elchocker mot slöa pojkvänner. :)
Leta reda på ett bilbatteri och några kablar. Sen ska du se att han kommer att diska snabbt som bara den!

Postat av: Humlan

Publicerad 2006-02-01 08:27:32

Jag svarade nog sist. Jag svarade idag..haha!

Postat av: Darkangel svarar Humlan

Publicerad 2006-02-06 00:40:45

Du klarade ju av att svara i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela