Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hårfint

Publicerad 2006-07-20 22:05:08 i TV och DVD,

Besöket hos frisören var lyckat. Håret är färgat och slingat. Inget eländigt solblekt hår längre. Nyklippt och alldeles fantastiskt fint.

Jag är nyduschad och har tagit på mig… Nej förresten, jag har tagit av mig...

För jag har snart en het date. I kväll ska vi ses igen. För 23:e gången. Näst sista träffen på ett tag. Sorgligt. Men om ett år så ses vi nog igen.

Är alltså dags för näst sista avsnittet av tv-serien 24. Jack Bauer är på besök hos mig igen i kväll.

Jag tycker att det är lite kul att Jack Bauer har en handväska. Eller vad man ska kalla det. I varje avsnitt hänger väskan på axeln.
Vad säger modeexperterna om det? Ny trend för killar?
Men Jack Bauer har mycket att släpa på. Alla vapen, sprängämnen, telefoner, dator m.m. Klart att han behöver en väska.

Kommentarer

Postat av: Random

Publicerad 2006-07-20 22:46:09

"Bögslunga" är ju ett gammalt fenomen, och en trend som väl redan passerat vid det här laget? Men visst verkar det praktiskt! Även om ryggsäck är lite snällare mot axlar och rygg.

Postat av: SoP

Publicerad 2006-07-20 23:01:55

Bauer sätter trenden- nog är det allt vanligare med handväska nu för tiden? Nattöppet-- det käcka programmet-- *skrattar* Nu är det mest för att Sambon är hemma som jag spelar in- han ser så tråkiga program !

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-07-21 12:34:19

Nyklippt... ibland funderar jag på att klippa av min mitt långa hår. Speciellt dagar då det är hett hett hett ute och inne.

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-07-21 17:26:44

Får se vad Bauer har i nästa säsong.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-07-21 17:32:59

Jag tror också att Bauer sätter trenden. :)

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-07-21 17:33:24

Det är underbart med kort hår!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-07-22 23:12:09

Kul att du blev nöjd .. det är sååå skönt och komma från frissan och känna KALAS;-) Man känner sig som en ny människa :-)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-07-23 08:52:23

Jag kände mig jättefin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela