Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ingen känguru idag

Publicerad 2006-07-31 03:57:14 i Dagens,

5483

I det vänstra lilla röda huset ligger min favoritrestaurang sommartid. Nu har vi nästan ätit oss genom hela menyn. Dom har öppet i två månader till vi hinner nog testa allt flera gånger om. När jag fyller år ska jag bli bjuden på Kangaroo filé som är en av deras specialiteter här. Kocken och en av delägarna kommer från Australien. Är ni här någon gång så kan jag verkligen rekommendera kängurufilé. Mycket gott!

Jag suckade lite över att biljetten till konserten var lite dyr. Men när jag skulle betala min vän som hämtat biljetterna så bjöd han på konserten. Åh, vilken lycka.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-07-31 15:30:54

När är det du fyller...jag kommer :O)

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-07-31 15:31:36

Oj läste visst fel...trodde det var du som bjöd ...hehe...tänk så fel jag läste :O)

Postat av: Random

Publicerad 2006-08-03 20:10:24

Jag får minsann aldrig känguru. Ska det vara så?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela