Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Träna med Dixie Chicks

Publicerad 2006-07-15 09:50:46 i Träning,

Nu är det dags för morgonpromenad med Mumma.
Jag ska gå stavgång. Dags att komma igång med utomhusträningen nu. När det inte är så varmt längre.

Ska jag väcka grannen eller smita iväg själv? Bäst han får följa med. Bara han är tyst. Jag vill lyssna på musik. Inte prata. Tack!


Jag ska göra en spellista med Dixie Chicks, Nellie Furtado och lite Shakira i MP3-spelaren. Det ska väl få upp pulsen lite. Annars finns det väl risk att jag somnar i spåret.

Skynda nu!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-07-16 23:24:47

Hoppas du sover jättegott!!!!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-07-17 13:08:40

Min sömn fungerar inte alls nu. (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela