Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Meredith Grey

Publicerad 2006-06-01 05:42:22 i TV och DVD,

Jaha. Vaken igen.
Allt återgår till det normala när det gäller sömnen. Långa sömnlösa nätter.

Jag har kollat på första säsongen av Grey’s anatomy. I brist på annat.
Tv-utbudet suger nu. Bara repriser och inte en vettig serie som jag kan följa. Jag har ju bara tre kanaler nu men det brukar räcka för det mesta.
Men i väntan på fotbolls-VM och när tv:s vanliga semesterlättja börjat så får man nöja sig med…
Ja, vad fan då? Jag har sett mer nyhetsprogram än vad jag vill se.

Jag vill se nya säsongen av Grey’s anatomy. Är den bra?
Jag vill se nu!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2006-06-02 00:57:38

Ville lämna några rader till dig...jag sitter här och försöker bli trött...har ett leende på mina läppar...*tänker*....det är ju mig du skriver om...på många vis...sleepless in Sundsvall...f_n måste sova...Stilnocten väntar...*skrattar faktiskt*...när jag läser om dina erfarenheter av vårdcentralsdoktorer...nästan så att jag vill ge mig på en gissning....!!

Postat av: Carina

Publicerad 2006-06-02 00:58:11

Ville lämna några rader till dig...jag sitter här och försöker bli trött...har ett leende på mina läppar...*tänker*....det är ju mig du skriver om...på många vis...sleepless in Sundsvall...f_n måste sova...Stilnocten väntar...*skrattar faktiskt*...när jag läser om dina erfarenheter av vårdcentralsdoktorer...nästan så att jag vill ge mig på en gissning....!!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-06-02 09:20:09

Snaaaart är det fotbollsVM!!
Har gått omkring i koma sedan vinter-OS känns det som. Men nu ser jag ljuset i tunneln!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela