Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fantastiskt

Publicerad 2006-03-11 00:19:57 i Lite av varje,

3338
Var tog fredagen vägen?

Var nyss fredag förmiddag och nu är det redan lördag…
Jag ligger lite efter…
Jag missade torsdagens avsnitt av 24. Då förstår ni nog hur långt efter jag är nu.

Dags att jag sover lite?
Nej, jag ska kolla på Jack Bauer först. För jag spelade naturligtvis in avsnittet. Ingen idé att försöka lura någon.
Det har varit en fantastisk dag. I går.
Fredagen alltså!

Allt är fortfarande fantastiskt. I största allmänhet.

Andra bloggar om: fredag, tv, 24

Kommentarer

Postat av: LB

Publicerad 2006-03-11 00:28:57

Kollade på www.cocktailguiden.com och kors i taket så heter veckans drink just- Dark Angel!

3 cl Svart Vodka (alt. vanlig vodka)
3 cl Jägermeister
Red Bull

Där har du receptet om du vill bjuda nån själ, eller bara dig själv!

Kram :D

Postat av: Anna

Publicerad 2006-03-11 08:17:48

Åh tulpaner!
Jag måste köpa tulpaner nu!
Vet du om det finns ankor att titta på såhär års? Jag menar, har du sett några när du är ute på dina promenader?

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-03-11 09:44:14

Tulppaner!! Har två buketter på köksbordet. Fick ännu en rosbukett i går. Karln har fått vårkänslor:-)
Det andra: vet du vad. Jag tittade på 24 med Jack i torsdags. ÅÅååh hur kunde jag ha missat många säsonger. Men Maken sa att den här är bästa. nu ska jag glo på honom i fortsättningen. Lite fort med scener men det händer något i alla fall.
Är det lördag så är det. Hetsja inte upp. hihi. Jag ska baka radiokaka! Hur smakar dom? Cocosfett, blockhocklad, florsocker och Mariekex.

Postat av: Darkangel svarar LB

Publicerad 2006-03-11 12:49:38

Kan passa bra ikväll!
Oj! Vad pigg jag kan bli!

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-03-11 12:53:00

Tulpaner!Jag älskar tulpaner!
Jag frossar fortfarande i tulpanbuketter.

Det är dåligt med fåglar här nu. Lite för kallt ännu?! Har några favoritställen där fåglarna kommer tidigt. Men nej.

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-03-11 12:59:41

Åh! Vad härligt.
Vårkänslor och blombuketter!

Jack Bauer och 24 gör mitt liv lyckligare!
Kul att du kan kolla serien med maken! Det måste vara en oslagbar kombination! :)

Radiokaka! Det är den där randiga va?
Nu blir jag sugen på fika!
Mums!

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-03-11 13:31:46

Jäpp. Nu är den inne i frysen. Lite pillrigt:-) Hoppas dom blir kalla så jag kan äta i kväll, men tiden ska ha sin gång......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela