Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Insnöad och utbränd

Publicerad 2006-03-01 17:34:25 i Min hälsa,

Jag är insnöad.
Det är jag ofta rent mentalt men idag vräker snön ner så nu stämmer det på alla områden.

Tänkte läsa böcker, tidningar, kolla bloggar och svara på kommentarer i min blogg
Vila mycket!
Men vad fan hände? Har inte gjort något speciellt. Har inte vilat heller.

Nja, jag har ju varit ute med hunden i snön. Gjort snö-änglar och lekt med Mumma.
Och sotaren var här i morse för att fixa köksfläkten. Jag kom med uppmuntrande tillrop.
Sen var visst ”traktormannen” här och plogade bort snön. Jag bjöd på kaffe och pratade (!). Oj, vad jag kan!
Hämtade posten åt tre grannar.
Har läst bloggar.

Okej, jag kanske har gjort några saker ändå.
Jag har nog överansträngt mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela