Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kul med mobiltelefoner

Publicerad 2006-03-01 17:41:42 i Dagens,

Något mer av intresse?
Jag somnade till Sex Inspectors i går kväll. Somnade faktiskt! Jag blir nästan orolig.

Pratade med en kompis som ville höra detaljerna från programmet. Hon blir så generad av att se vissa delar av den serien.
Men stäng av skiten då, säger jag. Det är väl inget tvång att se Sex Inspectors.
Nejdå, säger min kompis. Jag vill se programmet. Lära mig nåt nytt. Pinsamt med nakna människor bara.
Jaha! Men du ser ju Big Brother utan att bli minsta generad. Såg Paradise Hotel. Ja, varenda såpa där folk är nakna i stort sett hela tiden.
Jamen, dom ser ju inte ut som jag, säger min kompis. Dom är plastikopererade och supersmala och tjejen i går i Sex Inspectors var lite överviktig.

Eh… ?

Sorry, jag somnade. Kan inte berätta några kul detaljer.
Utom det med mobiltelefonen då. För det såg jag.
Kreativt!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2006-03-01 17:46:28

Dom fick fantastiskt sexliv men gjorde slut. Så kan det gå!

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-03-01 18:10:42

Missar alltid programmet, Går det varje tisdagar?

Postat av: Darkangel svarar Nina

Publicerad 2006-03-01 18:17:15

Men...
tog det slut? Måste se reprisen! :)

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-03-01 18:21:01

Ja, tisdagar kl 22.35 i tv 4. :)
Det var en kvart försenat igår kväll pga nyheter om fågelinfluensan. Skit! Därför jag somnade...
Eller...?
Vi får se reprisen! :)

Postat av: Nina

Publicerad 2006-03-01 18:43:34

Ja när dom inte fick se på TV mer än två timmar varje dag började dom irritera sig på varandra. Eller nåt... Slut gjorde dom i varje fall!

Postat av: Darkangel svarar Nina

Publicerad 2006-03-01 18:48:56

Men då hade dom ju två gemensamma intressen.
Tv och deras nya bra sexliv. :)

Vad folk kräver mycket! Haha!

Postat av: Nina

Publicerad 2006-03-01 21:37:55

Ja precis! Tv och sex räcker väl? =)

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-03-01 22:02:15

Ja, det där med mobiltelefonen var riktigt fiffigt :) Jag har blivit glad förut oxå när det surrat till i telefonen, men med den där varianten kan man ju rent av hamna i extas av ett sms...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela