Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lost på hotellet

Publicerad 2006-03-31 13:31:11 i Dagens,

Äntligen fredag! Nu är det dags att njuta av livet igen.
Ingen städning i dag. Ajajaj, vad jag har ont i ryggen. Ont i nacken. Träningsvärk kanske?
Men när träningsvärken sitter i huvudet då är det dags att ta en paus. Jag orkar inte med den här typen av projekt. Ska vila i minst fem år igen.

Jag skriver ofta om att jag trivs på hotell och nu är det hotellkänsla hemma. Jag hittar ingenting.
Brukar inte vara något problem när jag bor på hotell för då vet jag att allt är annorlunda möblerat jämfört med hemma. Men nu är jag hemma och då blir det problem.
Jag hittade inte telefonen när den ringde i morse. Jag är så van vid att den finns på sin vanliga plats att jag bara sträckte ut handen för att rycka åt mig mitt headset. Fanns inget headset där. Ingen telefon överhuvudtaget. Jag måste kliva upp för att svara i telefonen. Jag vet inte om jag vill ha det så. Är jag lat då?
Men jag vill inte prata i telefon så mycket nu.
Jag vill absolut inte prata i telefon på morgonen.
Den som ringer och väcker mig tidigt på morgonen ska dömas till spöstraff.

Korta samtal med mobiltelefonen räcker fint.
Undantaget är när Gullefjun ringer. Men han brukar inte vara så långrandig i telefon. Så det löser sig bra.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-04-01 02:28:42

Gullefjun???????;-)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-04-03 21:13:44

Jaaa!
Måste variera mig... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela