Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mediumgravade ursäkter

Publicerad 2006-03-16 21:16:28 i Dagens,

Nu börjar snart Medium på tv. Ska se det programmet.
Sen dyker Jack Bauer upp i min tv igen lite senare. Programmet 24 missar jag aldrig. Utom den gången jag somnade, förstås.

Tycker ni att jag är seg med hotellhistorien så har ni alldeles… Fel?
Eller har ni rätt?
Förhalar? Cliffhanger?

Det blev bara så mycket idag!

Jag kommer att skriva. Förmodligen när ni minst anar det. I natt kanske?
När jag minst anar det själv då…?
Oj, vad många ursäkter det blev igen.

Tillsvidare tycker jag att ni kan läsa Randoms kommentar här. För den kommentaren är mycket roligare än hotellhistorien.
Men hur kunde du veta att jag var där, Random? Med…?
Här ligger det en gravad hund.

Medium var det. Har visst redan börjat.
Ja!


Kommentarer

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-03-16 22:32:03

Nu slinker du igen! Din hala ål!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-03-16 23:37:21

Ja bara för att jag inte kommenterade betyder inte det att jag inte vill veta!!

Maj gad. Snart kommer jag upp där och tvingar dig!

Postat av: Random

Publicerad 2006-03-17 00:21:32

Vad taskiga ni är. Nog kunde hon ha fått snirkla undan ett tag. Nu får någon av er två lov att skapa en skenmanöver så att det glöms bort för en stund.

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-03-17 11:16:49

Jag är hal. Ibland. :)
Men jag hade huvudvärk. I går!
Säkert!

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-03-17 11:18:23

Neeeej!
Min favoritbrandman kommer och tvingar mig att berätta!
Hjäääälp! :)

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-03-17 11:23:24

Tur att nån förstår hur svårt det här är! :)
Anna städar lägenheten. Inte mycket till skenmanöver där.
Men jag ska...
Äh.

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-03-17 12:03:21

Ok din ursäkt gillas, än så länge:-) Ta ipren! inte mannen med gitarren.

Postat av: Anna

Publicerad 2006-03-17 12:51:20

Och v a d har mitt städande med din berättelse att göra? Jag behöver ju ta paus....

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-03-17 19:23:07

Förlåt Anna!
Kanske var lite otydlig.
Jag hoppades att jag skulle hitta något i din blogg som kunde fungera som en "skenmanöver". (Randoms kommentar)
Något som jag kunde "reta" dig för lite kärleksfullt.

Och slippa hotellhistorien tills jag vaknar till igen.
Jag är så trött nu!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-03-17 20:51:07

Nej jag fattade att det var det....men tro inte att det hjälper att skicka över alla till mig....när du har vaknat ska du får berätta. Jag sätter mig här och väntar så länge!

;)

Postat av: Anna

Publicerad 2006-03-17 20:51:16

Nej jag fattade att det var det....men tro inte att det hjälper att skicka över alla till mig....när du har vaknat ska du får berätta. Jag sätter mig här och väntar så länge!

;)

Postat av: Darkangel svarar alla

Publicerad 2006-03-18 12:03:45

Det verkar som om jag inte klarar av att skriva om hotellhistorien.
Ingen cliffhanger nu.

Jag måste ta en paus.
Och skriva om andra saker!
Sorry!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela