Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mumma har inte ont i foten

Publicerad 2006-03-15 03:01:34 i Dagens,

Nu har jag faktiskt så ont i foten att jag inte längre kan sitta. Låter det konstigt?
Det är faktiskt helt sant. Jag berättar mer om det senare.

Jag ska klappa min hund i stället.
För Mumma är fortfarande skendräktig. Och jag kan locka upp henne i sängen och gosa med henne hur länge som helst.
Om någon vecka så är den perioden över. Då kommer hon att tro att jag är galen när jag vill att hon ska ligga på min arm och bli klappad.

Så jag passar på och njuter lite till.


Andra bloggar om: hund, sjukdomar

Kommentarer

Postat av: Excessa

Publicerad 2006-03-15 19:39:41

Njut så länge det varar.. av skendräktigheten o myset o gooset alltså.. :-)
Min vovsa var likadan.. o vi delade säng i vått o torrt.. men när hon var oskendräktig så använde hon den på dagarna o jag den på nätterna.. Saknar sanden i sängen.. men ibland brukar jag slänga lite sand i den så det känns som förut..
Härliga bilder du har på Mumma.. o hon verkar vara en perfekt flockledarföljare.. precis som en tik ska vara *ler*

Postat av: Darkangel svarar Excessa

Publicerad 2006-03-16 01:16:46

Jag njuter! För nu är det snart slut på den här perioden.

Slänger du sand i sängen? *L*
Men du saknar din hund. Åh...

Mumma fyller snart 7 år! Då ska vi fira vovven!

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-12-30 11:12:03

hej
jag undrar hur länge kan en tik vara skendräktig
och hur kan jag veta om hon ska ha valpar jag känner inget i magen men tuttarna har varit stora och svullna i ca 5 veckor
tacksam för svar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela