Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Splittrad

Publicerad 2006-03-02 13:01:08 i Dagens,

Det jag skriver om i förra inlägget handlade inte om någon prestationsångest.
Det handlar inte om att jag måste skriva 218 inlägg varje dag som handlar om något klokt eller underhållande.
Det beror inte på att jag vill ha mängder av kommentarer för att känna mig nöjd.

Jag kunde skriva 218 inlägg om mina sjukdomar. Oh ja!
Ni som eventuellt läser skulle bli ohyggligt uttråkade och jag skulle förmodligen tappa alla mina trogna läsare.

Men ibland vill jag bara skriva av mig. Och det är ju helt tillåtet i bloggarnas värld.

Jag är lite splittrad bara.
Det är en annorlunda känsla!
När jag vill skriva men inte kan koncentrera mig.
När jag är pigg men ändå bara…
Jag stryker ord. Ändrar lite här. Petar i texter där.

Eh, jag vet inte…


Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2006-03-02 16:55:26

Jag älskar att läsa om andras sjukdomar! Då känner man sig inte så dålig själv! ;=)

Postat av: Darkangel svarar Nina

Publicerad 2006-03-03 03:14:37

Oh ja! Det får mig att må bättre också. :)
Inte för att andra är sjuka...
Äh, du förstår vad jag menar. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela