Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Vet inte vad jag ska skriva för rubrik...

Publicerad 2006-03-09 02:32:35 i Dagens,

... jag är bara trött!
Nu har min blogg tröttnat på hur jag ändrar kommentarer här och där.
När man börjar skriva kommentar i Word för att kunna ändra och krångla i evigheter kanske det är dags att gå och lägga sig.
Jag tror det!
Ska ta en Stilnoct och sova lite.
Äh, jag tar två Stilnoct så kanske jag kan passa på att städa när jag sover. Utan att jag vet om det!
Det brukar ju fungera…

Ja, nu tog batteriet slut i mp3-spelaren. Då är det definitivt dags att sova!
Dags för laddning av batterier!


Andra bloggar om: sova, sömn, trött, trötthet

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2006-03-09 11:42:33

Om jag inte är trött när jag tar Imovane blir jag typ manisk. Jag får för mig att skriva listor, städa, koka soppa...
Är det så du menar när du säger att du kan passa på att städa när du sover?

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-03-09 11:55:11

Visst!
Jag kanske måste ta två tabletter för att somna.
Då kan jag bli överaktiv. Kan städa, diska, skriva listor (jadå), stryka kläder.
Och allt blir bra gjort! Jag skriver aldrig så snygga listor annars. :)
Men nästa dag kommer jag inte ihåg vad jag gjort. Tror inte mina ögon när jag ser att jag har strykt kläderna t.ex.
Känns mycket märkligt!
Men effektivt. Måste jag säga! :)

Postat av: Li

Publicerad 2006-03-09 16:14:58

Jag brukar inte heller komma ihåg vad jag har gjort under "påverkan". Det är som när jag tittade i Lush-katalogen (mycket fina färger när man är lite påverkad) och glatt utropade till pojkvännen "Dom har ju tandkräm med vanilj!". Tydligen hade jag gjort det kvällen innan också. Och inte haft nåt som helst minne av det.

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-03-09 17:58:08

Då vet du precis hur det är! :)
Lush-katalogen måste jag nog kolla nån gång (med Stilnoct)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela