Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Beach 2006

Publicerad 2006-05-01 11:56:41 i Träning,

4743

Laddning inför Beach 2006 pågår.
Tjejen på omslaget är inte min målbild. Men jag läser fortfarande tidningen.
Andra läser damtidningar, sporttidningar, hundtidningar m.m.
Jag läser träningstidningar. Är lite besatt av att läsa tidningarna oavsett om jag tränar eller inte.
Jag kollar inte tidningarna hos frisören. Åh, nej. Jag är så ”seriös” att jag prenumererar på Fitness Magazine och I Form.

Mår någon illa av bilden på omslaget?
Jag tittade på bilderna även under den korta period jag var rejält tjock. Men det störde mig inte.

Jag har aldrig haft magrutor. Är inte så hängiven att jag orkar träna och sköta min kost så noggrant att jag kan kämpa mig till magrutor.
Min fina mjuka mage duger bra.


Andra bloggar om: träning, hälsa, Beach 2006

Kommentarer

Postat av: Flummiss

Publicerad 2006-05-01 12:03:13

Hej!
Mår Mumma bättre än? Hoppas det! *håller tummarna*

Jag mår väl mer illa över att min mage har varit ganska så vältränad, men sedan jag slutade med volleybollen för ett år sedan så har konditionen och styrkan bara dalat... Suck.
Så iofs, bilden gör mig väl lite illamående... får jag väl medge! =)
Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-05-01 12:09:34

Jag har haft magrutor, och kan väl sakna dom ibland, men som kära K berättar för mig titt som tätt för att hålla mig i balans "du är inte tjock nu, så hur du var innan vill jag inte ens veta" 10 kilos skillnad men jag mår bara bättre nu. Magrutor är inte lycka....

Postat av: Darkangel svarar Flummiss

Publicerad 2006-05-01 13:24:29

Mumma mår bättre!
Jag ska skriva lite om henne senare. Så ni blir uppdaterade. :)

Konditionsträning är skönt. Bara man kommer igång.
Mumma hjälper mig med den saken. För utan hund är jag lat!
Det är ju aldrig för sent att börja träna. :)

Kram tillbaka!

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-05-01 13:29:06

Jag förstår att du saknar dom. Det är något speciellt med att träna så mycket att man uppnår magrutor. Har jag förstått!
Men priset är kanske väl högt ibland.
Du har ju gjort det. Nu har du ett annnat liv där styrka och teknik är viktigt i jobbet. Så svält dig inte mer.
Det är ju viktigare att må bra!

Postat av: Li

Publicerad 2006-05-01 14:38:42

Jag tycker att tjejen på omslaget ser ut att dra in magen.
Själv har jag faktiskt varit smal. Hade en midja på 66cm. Sen hände det där när man blir ihop med nån som gillar en ändå och man sitter framför tvn och äter pizza. Kärlek verkar innehålla många kalorier.

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-05-01 14:48:31

Jag har heller aldrig haft magrutor. Bara magränder...vad det nu beror på.
Jag mår inte illa av att se smala välträndade tjejer. Men jag har passerat den känsliga åldern. Däremot tycker jag synd om dagens ungdomar som jämför sig och tror att det är idealen som visas upp. Inte lätt att vara ung idag. När jag var ung då var det Ria Wägner på TV. Hon hade heller inga magrutor :O)

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-05-03 01:29:25

Hon drar nog in magen. Finns bättre bilder om man vill se magrutor. :)
Kanske ska mäta min midja nu. :)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-05-03 01:32:31

Jag har också passerat den känsliga åldern.
Det är skönt!
Men det är sorgligt att vi inte kommit längre när det gäller ideal.
Ria Wägner var kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela