Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Camp Fear

Publicerad 2006-05-05 02:35:31 i Hälsa och ohälsa,

Funderade om jag skulle ringa till någon.
Ringa till grannen och be att han skulle komma och hämta mig var ingen idé. Det gick inte att köra bil ända fram och jag tvivlar på att han vill bära 65 kilo tung människa.
Ja, nu vet ni min vikt.
Jag är 1.73 m lång. Ska jag räkna ut BMI också?
Klart jag ska. BMI är 21.7.

Ringa 112 kanske? Be att dom skickar en helikopter. Nja, jag vet inte ens om dom har en helikopter så det var inget alternativ.

Ringa till Pyret och be att han hyr en SUV och kommer och hämtar mig?
Han skulle orka bära mig.
Inte för att han någonsin skulle tänka tanken på att åka och hämta mig i skogen. Men han skulle orka bära mig. Han är mer tjurig än vad jag är. Och det vill inte säga lite. 

5050
Mumma undrar vad vi gör.
Jag fortsatte att lyssna på musik och samlade krafter.
Sen hasade Mumma-Lotta och jag fram till bilen.

Varför tänkte jag inte på Jack Bauer? Bauer hade fixat allt.


Andra bloggar om: hälsa, vila, sjuk, trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela