Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hunden - uppdatering

Publicerad 2006-05-11 01:58:53 i Hunden Mumma,

Veterinären på Hudiksvalls Smådjursklinik ringde och läste upp svaret från Regiondjursjukhuset i Strömsholm .
Det är inte några problem med artros i höftleden.
Finns inget på röntgenbilderna som förklarar hennes smärta i höften. Alltså dags för utredning på djursjukhuset.
Magnetröntgen blir nästa steg. En teori är att hon har diskbråck. Jag får se.

Nu behöver jag hyra en bil så jag kan köra till Strömsholm. Lång väg och min bil är inte i bästa form.
Jag vill åka ensam med min hund. Står inte ut att sitta och kallprata i så många mil med någon människa.

Sen behöver jag hyra ett hotellrum så jag kan sova över där.
Har dom något patienthotell på djursjukhuset? Det borde dom ha. Jag ska kolla.
Annars kanske någon driftig person kan starta ett patienthotell.
Jag älskar ju hotell så…

Det här blir för dyrt. Shit!

Kommentarer

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-05-11 14:28:09

Vad tråkigt, men gå runt Strömholms omgivningar när du är där. FInt! Sen kan det bli ett äventyr att tälta utanför djursjukhuset.

Postat av: Excessa

Publicerad 2006-05-11 19:16:30

Hade jag varit ledig hade jag kunnat skjutsa er för jag är Väldigt bra på att vara tyst.. men du får gärna låna min bil om du vill.. lägger nyckeln på vänster framdäck.. bara hämta den.. ;)

Hoppas de hittar orsaken till Mummas smärtan.. hjälplösheten när man inte vet Vad som orsakar den är fruktansvärd..
Tänker på er..

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-05-11 19:23:50

Min mamma och pappa hade en tax förut som fick halsdiskbrock. Det gick att operera och han blev helt frisk. Jag håller alla tummar jag har för din Mumma

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-05-11 19:33:36

De är ju iaf jätteduktiga på Strömsholm ... så det ska väl gå att hitta.

Jag hoppas verkligen att det blir bra både för din och för Mummas skull, det är så OTROLIGT jobbigt att behöva vara orolig för sitt älskade djur.

*kramen igen*

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-05-11 23:54:21

Tält är en bra idé!

Postat av: Darkangel svarar Excessa

Publicerad 2006-05-11 23:56:28

Jag är helt övertygad om att du kunde hålla tyst när det behövdes!
Jag föredrar ofta mina medbloggare jämfört med mina vänner i vanliga livet. Vad nu det beror på. :)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-05-11 23:57:57

Bra att du håller tummarna! :)
Tack!

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-05-11 23:59:12

Jag är orolig för Mumma. Därför som allt går så segt nu.

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-05-13 20:45:12

Gumman
*kramar om*
Om jag inte hade bott i en skokartong hade du gärna fått bo här. Men det blir lite trångt, och jag har inte ens ngn soffa som jag kan sova på om du sover i sängen.
Hoppas att det löser sig med övernattning, du får maila mig annars.

Åh ....lilla Mumma gumman ;(
Hoppas att dom kan göra henne bra igen på Strömsholm. Men det tror jag för dom är verkligen duktiga där.
*kram*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela