Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Publicerad 2006-05-11 01:19:42 i Dagens,

Har läst att några är rädda för att skriva kommentarer hos andra medbloggare.
Det skrivna ordet kan missförstås. Någon tar illa upp. Man blir trevlig i överkant för att inte trampa fel.

Hos mig får ni gärna skriva kommentarer. Om vad ni tycker. Om att ni tycker annorlunda. Eller bara några ord om att ni tassar förbi. Allt utom vidriga kommentarer är välkomna.

Varför?
Kan ibland nästan slå knut på mig själv för att få en bra avslutning på ett inlägg. Men får ge upp.
Har jag tur så skriver någon i Blogghuset en kommentar som gör att inlägget blir så mycket bättre än jag själv kunde åstadkomma. Voila! Problemet är löst.

Elaka kommentarer får jag sällan. Den värsta hittills är nog när en person skrev ”bajs, bajs, bajs” om ett gammalt inlägg som handlade om att jag stal en julgran. Jaha!
Mer elaka än så är inte mina läsare. Ännu. Tack för det!
Jag deletade för övrigt kommentaren. Jag utövar tydligen censur. Utan minsta problem.

Skriv kommentarer om ni vill och hinner.
Jag ska skärpa mig och svara också. Ska bara sova ut först…

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-05-11 19:30:18

Jag skriver gärna kommentarer och jag älskar att få kommentarer... behöver inte stå nåt av värde .. bara för att lixom.

Men det har varit skitsvårt att kommentera och skriva inlägg några kvällar. Jag har inte haft så mycket tid över för ovanlighetens skull jag heller..... och sen när man verkligen vill så går blogg.se i SIRAP:-( det är så trist.

Men idag verkar det funka bra ...

Föresten ... jag tänkte på dig häromdagen när jag såg en tjej på tunnelbanan f*n att mitt minne är så kort va katten gjorde bruden/eller hade på sig. Hmmm varför associerade jag till dig.... jag ska fundera på det.

Men du dyker iaf upp i både mina tankar och mina drömmar :-)

*kram*

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-05-11 22:25:14

Nu kom jag på det .. hon satt och läste tidningen fitness:-))

Tjing :-)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-05-12 00:02:55

Jag läser Fitness och äter glass!

Postat av: LB

Publicerad 2006-05-12 19:23:11

Oh jag är så dålig på att kommentera! Det känns nästan som man skulle önska att det fanns en "senaste beökare" lista så att dom jag läst kunde se att jag varit där ändå.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela