Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ursäkt

Publicerad 2006-05-11 01:13:36 i Dagens,

Jag börjar med att be om ursäkt. För att jag inte svarar på kommentarer nu.
För att jag inte skriver kommentarer i era bloggar. Jag brukar alltid göra det.

Det finns bloggare som har ett ganska avspänt förhållande till både bloggandet i allmänhet och kommentarer i synnerhet.
Det har inte jag. Jag får lätt prestationsångest över livets alla små bagateller.
Avdelningen I-landsproblem. :)

Är så otroligt trött på kvällarna nu. Men jag läser alla kommentarer.
Jag läser bloggarna i mitt blogghus. Jag läser nya bloggar.
Jag vill svara på kommentarer. Inte för att det är ett tvång utan för att jag gillar det.

Men just nu är det sol. Min sommarrestaurang har öppnat och jag hänger där. Härligt!
Promenader, sola, läsa böcker, pyssla ute tar så mycket tid.
Pyssla ute förresten. Fuck, vad mycket som ska göras. Jag hinner aldrig med.

Jag är orolig för hunden. Mer om det sen.

Kommentarer

Postat av: Random

Publicerad 2006-05-11 01:37:35

Du svorde!

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-05-11 02:08:33

Ja, det gjorde jag! :)
Jag svär så mycket att jag borde skärpa mig.

Postat av: Li

Publicerad 2006-05-11 07:34:02

Jag tror nog att dina läsare accepterar att du har ett liv utanför bloggen ;)
Det är ju sommar så det är väl klart att du måste ut i solen!

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-05-12 00:04:25

jag borde sluta be om ursäkt hela tiden! ;)
Men men...
Jag får dåligt samvete.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela