Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dumt

Publicerad 2006-11-11 05:07:31 i Dagens,

Jag klev upp ur sängen för att jag hade så ont i ryggen. Skulle bara ta en värktablett och möjligen läsa några bloggar. Nu har jag suttit på stolen framför datorn i tre timmar. Och har ännu mer ont i ryggen än innan jag klev upp ur sängen. Åh, så dumt!

Men jag ville prova att starta en ny blogg i Bloggsome. Det gick ju inte så bra. Dels är jag för trött så jag fick inte till layouten som jag ville. Och dels lider jag av separationsångest så jag kommer förmodligen aldrig att flytta min blogg.

Nu är det ju nästan morgon. Neeeej! Jag vill inte att det ska vara morgon. Jag tänker inte kliva upp förrän på söndag. Tror jag.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-11 15:53:20

*lerlite* jag hade små tankar på att flytta ett tag ... men jag känner oxo att jag inte kan flytta .. nä jag tänker bo kvar där jag är. Om jag ska flytta så flyttar jag hem ... med wordpress och min egen domän.
Det är inge bra med "ska bara" ... det brukar ta sisådär tre timmar:-(

Postat av: annalena

Publicerad 2006-11-11 16:23:02

Visst går tiden fort vid datorn. Jag har fått minska ner lite på mitt datorberoende, för lite orolöig blev jag när hela oktober försvann för mig.
Det där med flytta känner jag igen. Min första blogg hade jag på spacen hos MSN. Men den bloggen var så seg, så jag tröttnade. Sen har jag testat bloggar på spray, passagen, aftonbladet, expressen, reklamfria bloggen (eller nåt liknande), blogg.se, webblogg.se. Jag tror det var alla och nu är jag på blogger, men där trivs jag bra.
Ha det så bra nu.

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-11-12 02:36:26

Go morrn!
Förlåt, klockan är morgon i Nepal faktiskt. Hoppas du lyckas med din nya blogg. Det är skoj med något nytt men usch för grejor som man inte begriper sig på.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-11-12 03:45:40

Jag tänkte ha två bloggar. Men jag får se.

Postat av: Darkangel svarar annalena

Publicerad 2006-11-12 03:46:26

Jag glömmer tiden när jag sitter vid datorn. :)

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-11-12 03:46:58

Morgon i Nepal! Låter härligt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela