Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Frost och regn

Publicerad 2006-11-20 01:06:26 i På utflykt,

Från dagens promenad.

7461

7423

Otroligt skön promenad idag.
Det fanns lite frost kvar som jag kunde fotografera men annars är det behagligt snöfritt. Även om det inte blev någon rekordvärme här i helgen.


Vi gick en lång promenad på hemmaplan och Mumma fick glädjefnatt.
Hon sprang så mycket att jag nästan ville hejda henne. Tänkte på hennes onda ben. Hon är lite stel i benen nu men jag tror att det är okej.


Vi (grannen och jag) släpade hem tallris, mossa, blåbärsris och lingonris för att jag fick för mig att jag skulle pynta i några balkonglådor. Ska lägga dit några ljusslingor så blir det fint.
Men det hann bli mörkt innan jag var klar så bilder får komma en annan dag.



Andra bloggar om: ,

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-20 19:52:20

Vilken supercool bild den första är ... det ser ut som genomskinligt papper ...
Nu blir jag sugen på en "riktig" kamera.
kramen

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-11-21 00:33:45

Hade inte du en riktig kamera? Hmm...

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-21 21:45:31

JAg har min mobilkamera som kalas utomhus ... och den är på 3.2 megapixel ... men jag önskar mig en sån där värsting;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela