Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Godmorgon godmorgon

Publicerad 2006-11-21 08:08:00 i Min hälsa,

Vaken hela natten igen. Men i natt låg jag kvar i sängen och vilade kroppen.

Tittade först på Cityakuten och Buffy the vampire slayer.

Lyssnade sedan på talbok.


Så dags för avslappning av i kropp och hjärna. Gjorde mitt avspänningspass med mjuka stretchrörelser. Skönt!

Slapp få så ont av att ligga stilla så länge. Men fortfarande lika pigg!

 


Gjorde ett annat avspänningspass med vilsam musik. Fortfarande lika pigg.

 


Pillrade lite men inatt hjälpte dom inte. Fortfarande lika pigg.

 


Men nu är jag lite trött och det är ett oskick att bli trött den här tiden.

Nu är det morgon och jag borde kliva upp. Ska bara…

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2006-11-21 10:03:07

Haha, jag känner igen det där. Vissa nätter hjälper ingenting och så när klockan börjar närma sig uppstigning blir man såååå trött.

Postat av: Darkangel svarar Linda

Publicerad 2006-11-22 17:32:20

Det är så onödigt att bli trött på morgonen. och sen få sova två timma. Bah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela