Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hund i snö

Publicerad 2006-11-01 17:37:13 i Hunden Mumma,

Jag trivs inte med snö. Men det är ingen idé att protestera. Snöhelvetet är här igen.
Jag surade i några minuter och sedan gick jag ut och lekte med Mumma. Man får vara hur barnslig som helst när man leker med en hund.

7120
Mumma trivs alldeles förnämligt. Hon höjer nosen lite och spanar ut i oändligheten.
Som lapphund med tjock, varm vinterpäls är hon som gjord för det här klimatet.

7136

Mumma har dödat en vante.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-11-01 19:22:39

Mumma är duktig!!
Klart hon gillar snön. Mina hundar var alldeles vilda i morse. Bango såg ut som en ostkrok i ryggen och så hoppade han fram. Kul tyckte han det var med snö...liksom matte

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-11-02 02:53:26

Kul när hundarna blir så lyckliga. Jag skrattar lyckligt också fast jag inte gillar snö.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-02 20:44:45

fina bilder som vanligt:-) Hon ser verkligen ut att trivas :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela