Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Plus

Publicerad 2006-11-29 23:39:39 i Dagens,

Var på Ikea idag och gick med vinst. Jag hade mer pengar i plånboken när jag gick ut därifrån. Jämfört med när jag gick in i ”paradiset”.

Nej, jag rånade inte någon stackars medmänniska.

Jag lämnade tillbaka en lampa.


Smet sen in vid kassorna för att rycka åt mig fyra förpackningar med värmeljus.

Noterade att köerna vid varje kassa var minst två kilometer långa.

Irrade runt och letade värmeljus. Blev svettig och tänkte att det kan väl inte vara möjligt… Jodå, det var möjligt. Värmeljusen var fortfarande slut.

Vad har du gjort Sverker?

Kommentarer

Postat av: Hannele

Publicerad 2006-11-30 11:10:56

Jag kan trivas på ikea, men har väl adrig vågat in dit under julruschen :)

Postat av: Darkangel svarar Hannele

Publicerad 2006-11-30 20:57:11

Låt bli det!
Jag tänker inte gå dit igen. Före jul. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela