Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sömn del 2

Publicerad 2006-11-15 09:28:33 i Min hälsa,

Men resten av natten då?

Ja, då vaknade jag minst hundra gånger. Lätt överdrift kanske, men det kändes så.
Jag fick aldrig en chans att komma ner i djupsömn.
Dom flesta gångerna somnade jag om men vid femtiden så värkte ryggen så mycket så jag var tvungen att kliva upp. Måste röra mig. Jag plockade undan tvätt. Plockade undan kläder som låg utspridda i sovrummet. Och skrev lite i bloggen.

Sen försökte jag somna om. Var fortfarande kräkstrött. Sov någon timme och sen vaknade jag igen. Och då fanns det ingen möjlighet i världen att somna om. Jävlahelvetesförbannadeskit.

Mumma vill sova minst till klockan tio så hon blev lite sur.

Så nu sitter jag här med huvudvärk och en trött och värkande kropp. Jävlahelvetesförbannadeskit.


Men det kanske blir bättre efter min goda frukost.

Börjar i alla fall med att pigga upp mig genom att lyssna på julsånger.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-15 23:08:50

Jag lider med dig och det är väl en himla tur att jag läser dina inlägg i kronologisk ordning:-) Din blogg är den enda jag gör det i.

*styrkekram*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-11-15 23:17:26

Tur att du läser i rätt ordning! :)
Tack för styrkekram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela