Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tjejsnack vecka 46

Publicerad 2006-11-15 23:46:33 i Lite av varje,

Veckans tjejsnack handlar om fika. Det var längesen jag svarade på några frågor. Så jag gör ett försök.


Fikadags
- Hur ofta går du på café?
Flera gånger varje vecka. Är stamkund på ”mitt” café.

- Vad köper du oftast när du fikar?
Vad köper jag inte?
Men det blir väl en bakelse och Cola light.
677
Det här är min favoritbakelse.

- Favoritcaféet?
Olika. Beroende på om det är sommar eller vinter.

- Vad föredrar du; kaffe, te eller varm choklad?

Varm choklad. Men dricker kaffe för att det passar bättre till bakelser. Eller cola light.

5703
Mums!

- Hur mycket pengar lägger du ner varje månad på att fika?
Eh…? Har ingen aning.
Gullefjun brukar bjuda på fika. Tack och lov!     


Andra bloggar om:

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-11-16 04:57:29

Ja just det-- du är boende i öfvre delen av landet-ni fikar Utan kaffe--Jag gör bort mig stup i ett på det, för Mig är Fika en kopp/mugg/glas ( latte) Kaffe.Fick massa skäll när jag ifrågasatte nån brud som ville ha "recept på gott fika till dagis" Tyckte ju vaddå recept på kaffe-- o på ett dagis ?? :-/

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-11-16 23:50:22

Oj! Det har jag inte tänkt på!

Postat av: saom

Publicerad 2006-11-17 20:21:49

Mmmm, vad gott det där såg ut. Nu blev jag riktigt fikasugen.

Postat av: Darkangel svarar saom

Publicerad 2006-11-18 00:21:34

Det är gott med fika! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela