Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Att tugga på

Publicerad 2006-10-16 19:02:09 i Lite av varje,

6993


Det här får duga som kvällsgodis. Cashewnötter, paranötter och frukt.

Egentligen vill jag ha en ljuvlig chokladmoussebakelse. Jag har hittat världens godaste bakelse på ett konditori i stan. Men jag kan ju inte äta bakelser varje kväll. Försöker med en avvänjningskur.


Men i morgon ska jag till stan och då kan jag kanske köpa en bakelse och ta ett foto på den ljuvliga skapelsen. Ni måste få se den på bild i bloggen.
Sen måste jag förstås äta upp bakelsen för annars blir den ju förstörd…
Eh… Ja…

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-16 19:19:09

Det där frestar mig mer än vad en bakelse kan göra. Just nu dreglar jag nästan.

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-17 01:04:36

Jag skickar nötterna tilldig! :)

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-17 17:25:59

Tack!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela