Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Felprogrammerad termostat

Publicerad 2006-10-30 02:38:37 i Dagens,

Vad jag fryser på dagarna nu! Det borde vara förbjudet.
Men nu på natten är jag het som en kanin. Förlåt! Jag menar förstås att jag är het som en kamin.

Det är väl ingen mening med att vara varm just nu så här mitt i natten när man ska sova. 
Det är bäst att passa på och sätta sig vid datorn och läsa bloggar. För jag fryser så jag kan inte sitta här på dagen. Vill helst ligga under duntäcket.
Det är något fel på min termostat. På natten ska kroppstemperaturen sjunka och vara riktigt låg vid fyratiden. Sen blir man varmare och vaknar pigg som en lärka vid sextiden. Pigg och varm!

Det är vad dom skriver i böcker om sömn åtminstone.

Men min termostat kanske kan lagas. Undrar bara vem som ska fixa det? Får kolla gula sidorna?!

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-30 21:13:33

Ring Polia

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-31 05:19:01

*skrattar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela