Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Humöret

Publicerad 2006-10-07 06:47:54 i Dagens,

Jag var på för dåligt humör för att skriva något i bloggen igår. Det brukar inte vara något hinder men igår var det omöjligt att skriva något utan att bara kräkas över personer eller företeelser.

Jag har ingen aning om varför jag var på så dåligt humör. Det var en bra dag.

Jag blev bjuden på god lunch. Gick en härlig promenad. Åt en god middag. Myste framför tvn på kvällen med sällskap.

Kunde inte sova förstås och hade jävligt ont i ryggen och nacken men det har jag ju alltid så det är inget att hetsa upp sig. Jag vilade och tänkte att jag tar det på utmattning. Förr eller senare somnar jag. Bara jag ligger kvar i sängen och slappnar av.

I helvete heller.

Nya regeringen, kanske? Nej, inget att hetsa upp sig över.

Bara en vanlig skitdag alltså! Men nu är det en ny dag. Oh, vad jag kommer att vara pigg. Not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela